maanantai 19. syyskuuta 2011

Hankaluuksia bloggerin kanssa

Onko Teillä muilla hankaluuksia bloggerin kanssa, lähinnä kommentoinnin? Sen aikaa kun olen bloggaillut, olen sieltä täältä blogeista lukenut, että ongelmia kommentointipuolella on. Nyt olen itse kohdallani törmännyt samaan ongelmaan.

En pääse joihinkin blogeihin nykyisin kommentoimaan kuin kirjoittamalla Nimi/ulr-osoitteen kommentoijan nimen kohtaan, vaikka tämä kaikki pitäisi tulla automaattisesti, koska olen kirjautunut tililleni sisään. Joihinkin blogeihin kommentointi onnistuu entiseen tapaan.

Mutta mikä harmillisinta, en pääse joihinkin blogeihin kommentoimaan lainkaan. Bloggeri väittää muutamassa blogissa, ettei tili kelpaa. Tällaisissa blogeissa, edes anonyyminä ei voi kommentoida.

Joten tätä kautta pahoittelut, jos ei tule täältä kommentteja kaikille, joille haluaisin kommentoida ...

Onko teillä ratkaisua? Poistuuko vika vain lopettamalla, en tiedä?

Yksi kuva värittämään tympeää aihetta :)

14 kommenttia:

  1. Mulla oli jossain vaiheessa sama pulma ja sain neuvon vaihtaa selaimen google chromeen, sen jälkeen on toiminut!

    VastaaPoista
  2. Windows explorerilla tämä ei onnistuu, mutta Mozzillalla kylläkin.
    Mutta jos kaikilla olisi ponnahdusikkunana se kommentiboksi, eli kun kommentoi, niin avautuu sitä varten ihan uusi ikkuna, sitten se onnistuu myös.

    Eli jos mä olisin nyt työpaikankoneella, niin tämä kommentoiminen ei onnistuisi (siellä on explorer), sillä Sinullakaan ei tule sitä uutta ikkunaa auki. Sen pystyy vaihtamaan asetuksista.

    Heh.. toivotavasti ymmärrät, mä nimittäin menin jo itsekin sekaisin :)

    VastaaPoista
  3. Asetukset--> kommentit---->Kommenttilomakkeen sijoittaminen---->ponnahdusikkuna.

    Näin! Sit se on valmista :)

    Eli jos ihmisilla olisi asetuksina tämä, niin minä ainakin, ja uskon, että Sinäkin pystyisit taas kommentoimaan :)

    VastaaPoista
  4. Ihan samoja ongelmia on toisinaan ja vaivaan on auttanut juuri tuo esim. Mozzillaan siirtyminen ja ponnahdusikkuna. Tsemppiä! Kyllä se siitä. Älä nyt vain lopeta :)

    VastaaPoista
  5. Mulla ollut samoja ongelmia jo monta kuukautta!
    Ja itseasiassa joudun sinun blogiisi kirjautumaan juurikin anonyyminä.
    Mun oma blogikaan ei toimi normaalisti, eli multa puuttuu kokonaan ne pikakorjauspalkit. En pääse joitakin osioita blogissani nyt edes muokkaamaan. =)

    ---anrinko (Prinsessa & Auto)

    VastaaPoista
  6. Olen kyllä päässyt kommentoimaan, mutta muuten bloggerin hallinnassa paljonkin ongelmia. Nytkään en pääse muokkaamaan:(

    VastaaPoista
  7. Huomaan myös että eri selaimilla toimii eri tavoin. Mulla on google chrome ja blogi toimii ainakin minun päästäni. Eräs ystäväni ei aina pääse kommentoimaan juttujani, siihen en syytä tiedä. Täytyy kokeilla tuota pnnahdusikkunaa, jospa sekin asia korjaantuis sillä...

    VastaaPoista
  8. Juu tutulta ongelmasi tuntuvat...

    VastaaPoista
  9. Minulla oli sellaien ongelma, etten voinut kommentoida jos olin kirjautunut automaattisesti bloggeriin. Eli kirjaudun joka kerta uudestaan kun tulen blogiini ja se auttoi.

    VastaaPoista
  10. Voi, en osaa auttaa:( En ole törmännyt tuohon ongelmaan ainakaan nyt viime aikona.

    Ihanat HERKKUKUVAT tuossa alempana!! I love them!!♥

    Voi hyvin!!

    VastaaPoista
  11. Kiitos Teille jokaiselle neuvoista ja kokemuksista. Näin tämä ongelma yhteisvoimin selätettiin.

    Vaihdoin selaimen Explorerista Google Chromeen ja nyt toimii.
    Myös asestuksiin vaihdoin tämän ponnahdusikkunan.
    Eli vinkiksi tämä teille kaikille, joilla ongelmia kommentoinnin kanssa on!
    Kiitos paljon vielä!!!

    Ps.
    Ensin en ymmärtänyt, miten tähän asti hyvin toiminut selain voi yhtä äkkiä alkaa temppuilemaan noiden kommenttien kanssa. Olisin ymmärtänyt, jos olisi vaihtanut selainta välillä ja ongelmia olisi tullut sen jälkeen.
    Mutta sitten ymmärsin. Näin iso määrä ihmisiä vaihtaa selainta.
    Sattumaako...?

    VastaaPoista
  12. Ponnahdusikkuna ratkaisi kommentointiongelman, mutta pystysuunnassa otettujen kuvien lataamisessa esiintyy edelleen ongelmia.
    Henkilökohtaisesti väistän sanavahvistuksia, sillä ovat mielestäni rasittavia kommenttiboxin jälkeen.

    VastaaPoista
  13. Kultsin kämppä; Ei kun vaihtamaan Googlen selaimeen :) Ja siinä olen kyllä samaa mieltä, että sanavahvistukset on aika rasittavia...
    Ryppymekko; Kiitos Sinulle!

    VastaaPoista

Kiitos Sinulle vierailusta ja kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Äkkiä Peppi päästi parkaisun.

- Ai, enpä ole koskaan nähnyt mokomaa,

hän huusi nostaen vanhan ruostuneen peltitölkin ruohikosta.

- Millainen saalis, millainen loistosaalis.

Tölkkejä ei koskaan ole liikaa.

Tommi katseli epäilevästi tölkkiä ja sanoi:

- Mitä sinä tuolla teet?

- Oi, vaikka mitä, sanoi Peppi.

- Siihen voi panna esimerkiksi leivoksia.

Silloin siitä tulee sellainen mukava Leivostölkki.

Tai siihen voi olla panematta leivoksia.

Silloin siitä tulee Tölkki Ilman Leivoksia.

Se ei ole ihan yhtä mukava, mutta hyvä sekin.



Peppi Pitkätossun tarina